Mom080 ya vallahi çok üzülüyorum, benim bebeğimde de aynısı var ve haftalardır geçmiyor bir sürü doktora gittik yok biri egzama diyor biri alerji diğeri başka bişey. Ama aynısı bizimde göğsünün oralarında var ve çok fazla. Bize sürekli nemlendirmemizi söylüyorlar 😢