-1Gamze- Benim bir tanıdığımın bebeğio oldu. Çok geçmiş olsun. Korkmayın, Ankara da iseniz Hacettepe nin doktorları bu hastalık konusunda baya uzmanlarmış. Ama onlar yer bulamayıp Cebeci’de yatmışlardı. Bebeğe 1 ay boyunca kortizon tedavisi verdiler. Çok ilginçtir ki 4-5 ay önce geçirmişlerdi koronayı. Bebekte yeni çıktı mis-c hastalığı normalde sanırım 4-6 hafta içerisinde olması beklenirmiş. Onda ilk düşmeyen ateş, her yediğini kusma gibi belirtiler olmuştu. Ancak kanda pıhtılaşma değeri olması gerekenden çok çok yüksek çıkınca şüphelenmişlerdi. Bildiklerim bunlar umarım faydalı olur size. 🥰