Alyadep Arkadaşlar bebeğim elimdeki emzikleri almıyo chicco denedim en sın. alıyo cuk cuk çekiyo ağzıyla fırlatıyo😂benim gibi zorla verip alıştırabilen var mı?varsa hangi emzik tavsiye edersiniz?
esmerayes Alyadep tutmuyosa onu bunu alip deneyip zorlamamak gerekir 6 ay deneyip pes etmis birisi olarak soyluyorum 😀 peki sonuc mu zaten emmiyo diye oyuncaklarinin arasina ativermistim 7. ayda kendi kendine kesfedip aldi alis o alis 😂😂😂😂
Mstfnannesi Merhaba, ben Philips avent kullanıyorum anne memesine yakın olduğu için çabuk tutuyorlar diye biliyorum benim oğlum atmıyor hemen tuttu ama tavsiye ederim ☺️
MomofGok Benim oğlum bir buçuk ay sonra emzik tuttu pes etmedim doğduğu günden beri denedim sonunda tuttu 😄 markası Philips avent ultra air şuan çok seviyor emziğini uyurken en büyük destekçimiz
Nazli92Alp Alyadep oğlum ilk doğduğu zamanlarda bi baktım annem ağzına emzik koymuş o da bi güzel emiyodu çıkardım hemen emziğe gerek yok meme reddi yapar diye sonra sonra emziğin kolaylığını farkettim ama bu sefer de oğlum tutmadı zorla Philips aventin sert olanını anne memesine en yakın olanını tutturduk bir ay olmadı bıraktı ne kadar uğraştıysam bidaha tutmadı bu dediğim aventler damaklı değil ama damaklı olanlardan tutması daha iyi olur yaşını geçince falan diş yapısında bozukluklar yapabiliyomus damaksiz olanlar
nursocum Alyadep ilk doğduğunda avent kullandım hemen aldı şimdi 11 aylık tomme tippe alıyorum malum hergün bi tane kayboluyor 8 emziği var 4 ü avent 4ü tomme tippe
ayseeeey Denizkiziii benim bebeğim de öyle bıbs başkasını almıyor yakın zamanda aldınız mı biz üçüncü emzigimizi aldikda simdiki aldığımızin ucu sanki sert ve küçük geldi bilemedim
2kedi1kizanne Alyadep kesinlikle bibs🤤 biz çok emzik denedik ama hiç birini tutmamıştı. Bibsi ilk verişte tuttu😍