Esrayd Kızlar bebeğim 20 günlük bugün nerdeyse hiç uyumadı nasıl duruyor uyumadan anlamıyorum. Gazı var bariz belli ama kakasını da yapıyor bi türlü rahatlayamıyor sürekli ıkınıyor,uyurken bile ıkınıyor. Napabilirim önereceğiniz bişeyler var mı?