Cgdmoyku bende oraya gıdıyorum aynen ıkı sefer arzu hanıma gıttım begenmedım yanında fatıh bey var ona gıttım bır sefer oda arzu hanıma göre daha ıyı gıbı ama çokta içime sinmedi ılk zamanlar Ramazan denızbey vardı o çok ilgılıydı çok detaycıydı ama gıttı şimdi teyzemin Kızı alibeye gıdıyo o memnun ona gıdıcem bıdahakı seferde bakalım Esenlerde bı doktor bulamadık 😀😀