turkerg Benim oglum da oyleydi gerci hala oyle. Sadece bezini acinca totosunu islak mendille falan silmeye baslayinca yapiyor. Deneyin derim en azindan yapar.
busrasilra14 Hmyraselmstfa valla canim ne dedem bos gaz ilaclarini veriyorum hala ikiniyor. Ama agizdan ve asagidan gaz cikartiyot sukur onda hic sorun yaşamiyoruz
Cizrelili busrasilra14 cnm o gazdandır benim bebegimde çok ıkınırdı ama gazi vardı sürekli masaj yapıyordum ve bütün yemeklerime kimyon koyuyordum çok şükür gecti bide bebeğe günde bir çay kaşığı hakiki zeytin yağı ver bağırsakları yumuşar kakasini güzel yapar
Cizrelili busrasilra14 3.ayına girdiği gibi gecti ama tabi önlem amaçlı yediğim tüm yemeklere kimyon koyuyorum
Umayy2020 Benim bebeğimde 5,6 günde bir kaka yapıyor 2 Aylık olduğundan beri doktorumuz anne sütüyle beslendiği için 10 güne kadar yapmasa da normal gazını çıkartabiliyorsa sorun yok dedi
Berensemih busrasilra14 biogai ii geliyor benim bebeğime iki aylık Şmdi hergün düzenli kullanın aynı saate gece dokuzda verin hemen etki etmez düzenleyicidr Belgin’e etki eder ama alerji belirtileri varsa dikkat edin ebenmde bebeğim alerjik ve kabız oluyrdu karnına poposuna zeytnyağı ama gerçek olanı sürün masaj yapın sıcak tutun geçmiş olsun