Merhaba. Muhtemelen bebeğinizi 1. Ay kontrolü için doktora götüreceksinizdir. Doktorunuz diğer bütün sebepleri dışlar ise muhtemelen kolik bir bebeğiniz vardır:) Benim kızım da öyleydi. Burada maalesef bizim yapabileceğimiz pek bir şey olmuyor. Mevcut tavsiyeler var kolik bebeklerle ilgili onları uyguluyoruz. Bir kısmı işe yarıyor bir kısmı yaramıyor. Burada sizin anne olarak sağlıklı bir psikolojide kalabilmeniz çok önemli. O sebeple etrafınızdan destek almanız gerekli. Eş anne kayınvalide teyze dayı kim olursa:) Ağlama esnalarında bebekle tek kişi ilgilenirse bu çok yıpratıcı oluyor.
Eğer kolik ise üç dört ay sonra zaten geriliyor. O zman unutuyorsunuz siz de:)