glbgci Canım gene bakmıslar biz ilk gittik dişi çıkıodur dediler gonderdıler sonra idrarda mı sıkıntı var dedim neyse zorla idrar testi yaptılar temiz dediler sonra baktım ates dusmuyo Baska acile gittik ılcede Baska sonra bogaz enfeksiyonu dedi dolven le fitil donusum lu 3 gunun sonunda kendiliğinden gectı cok sukur ama baya yıprandı yavrum yeni atlattık 1 haftada atesi kontrol altında tutun ınsallah o onemlı olan