Mommyishome Bugün ilk balkabağıyla başladık. Bir kaç küçük gıdımcık verdim ama öğürme geldi sonunda ve boğzına takıldı öksürmeye başladı. Öyle olunca bıraktık mecbur :( neyi yanlış yaptık boğulursa diye çok korkuyorum şimdi :(
Misseli Mommyishome Korkma hatta istersen ilk yardım dersi al ben öyle yaptım hazır değilse biraz daha geçsin🙏
Eesay Mommyishome yutmayı bilmiyor şuan farklı bir şeyi öğürmesi ondan. Sabırla denemek lazım bu dönemde🌸
meltemgkhm Mommyishome öğürmesi öksürmesi normal azar azar deneyerek vermeye devam et. Benim kızımda böyleydi alıştı. İlk yardımı öğren zaten zamanla ikinizde alışacaksınız stres yapma zamanla yoluna girecek
Belenm Mommyishome aynı soruyu bende 1 ay once soruyordum. Hazır degıl mi neden yutmuyor diye. Hatta ek gıda verıcem dıye bebegımın iştahını kapattım. Ek gıda doyurmak ıcın degıl tadına baktırmak ıcın oldugunu hatırlayın. Gormul sut yada emıyorsa emzırmeye devam edın. Ben öle yaptım aradan 1 ay geçti. Ger geçen gün beni saşaırtıyor. Strese girersenz bebekte giriyor. Salın kendınızı yerse yer yemezse yemez. Aç olsa zaten yer yada emer🍀o yuzden sakince asla zorlamadan verin istemıyosa zorlamadan bırakın. Her bebeğin gelişimi farklı. Ben neden desteksız oturamıyor dıye uzuluyoduö 1 gecede öğrendi sabah kendi kendine oturuyodu. Herşey zamanla. Hazır oldugunda kasıgı kendı goturuyor ağzına emin olun. 😇
Mommyishome Misseli off hazır olduğunu nasıl anliycam ki :( çok korkunç bi deneyimdi. O kadar da küçük verdik aslında. Öğürme gelince iş bozuldu.
Mommyishome Eesay öğürmesinden değil de öksürmesinden korktum ben işte. Hep o şekilde mi başlıyor herkes?
Mommyishome Misseli öyle yapalım madem ama 3 gün kuralı nasıl olucak o zaman gerçi öğürmezse ya da öksürmezse devam ederim
Eesay Mommyishome benim oğlum da öğürmüştü. Artık pütürlü yiyebiliyor ama hala biraz daha parçayı büyük denesem öğürüyor çıkarıyor kendi. Deneye deneye öğrenecekler🤷🏻♀️🌸
DenizAybrs Gayet normal canım hiç korkma zamanla alışıcak şu ana kadar sadece süt ile beslendi öğürmesi öksürmesi normal ilk başta püre tarzı yada yoğurt ile basla istersen daha kolay olur
Mommyishome DenizAybrs evet annem de öyle dedi ama doktorumuz kabakla başlayın deyince ben de öyle başladım aslında kendim denedim benim de boğazıma yapıştı diyebilirim 😃
Mommyishome Belenm ya yok o yemicek diye gerilmiyorum ben, boğulursa diye kaygılanıyorum yoksa hiç yemesin isterse boğulmayacak duruma gelinceye kadar. Emiyor zaten şimdi daha uzun süre öyle doyacak biliyorum
dertlikerkenez Mommyishome 1-2 ay öğrenme süresi vermeniz gerekiyor bebeğinize. Başlangıçta emme refleksi güçlü, çiğneyip yutma değil. Öğrenene kadar bir süre öğürüp, sürekli atmak istemedi, tükürmesi, çıkarması çok çok normal.
dertlikerkenez Mommyishome iyiki öksürmüş, öksürerek çıkartıyor, çok normal. 6 aylıkta olsa 60 yaşında da olsa vücut can korkusuyla kendini koruyor.
Mltmdfn Mommyishome öğürmesi yeni bir tat ile karşılaşmasından. Ben ilk yogurt verdım ona da öğürmüştü. Çatalla ezip hafif pütürlü vermeyi dene bir de eğer koparıp verdiysen
Mommyishome Mltmdfn yok çatalla ezip vermiştim zaten. Bi kaç kere verdim eveledi geveledi yüzünü ekşitti aslında. Bi süre geçtikten sonra öğürdü bikaç defa sonrasında da öksürmeye başladı.