Oozzee Aaah ahh.. Kaçıncı pişik postuna yazışım bilmiyorum ama benim oğlumda da resmen geçmeyen pişik olmuştu. Bak uzun uzun sana da yazayım; önce bebeğin pişiğinin ne zaman-nasıl başladığını hatırla, ondan sonra ona göre bi tedavi uygulatıyor doktorlar. Bi de pişiği nerede? Bizimkinin tam poposundaydı, öyle ki sonradan nokta nokta delindi resmen ve daha bebeğimin 40ı bile çıkmamıştı, sadece anne sütü alıyordu düşün.. Bez markasını değiştirebilirsin. Ağzında pamukçuk olabilir bu da dışkıyla poposuna çıkıp orada mantar yaratabilir. Bebeğinin altını her açtığında ılık suyla yıka, fön makinesiyle kurut, üstüne içeriğinde çinko olan krem sür, altını aslaaa 1 saatten fazla bekletme, açtığından 15-20 dk havalandır. Göreceksin 2-3 güne geçecek.
Miniklerim03 Hasanseymen ıslak mendil kullanmıyorum bn artık ılık su ve pamukla temizliyorum kurutuyorum havlndırıyorm sonrada sudocrem hematen değiştirimli kullanıyorum bezimiz prima ıslak mendilimz dalindi moldix pişik yaptı
AdaAlya Dr travazol deri kremi yazdı sabah ve akşam ince tabaka halinde sür dedi hemen geçti suan hiç pişiği yok geçmiş olsn
Slmkhrmn Hasanseymen her altını açtığında muhakkak yıka ve kurut hatta ev musaitse biraz hava almasını sağla en etkili yöntem o bence kremler pidik ten sonra pek fayda etmiyir
meyrasu TROSYD die bir krem var 👍🏻 bu kadar anne yazmış ama bu kremden haberleri yok . tavsiye pişikte bir numara hemde 10 tl