Benim eşimin iş yeri tüm çalışanlarına özel sağlık sigortası yaptırmıştı eşim evlendikten sonra bana bebeğim doğduktan sonra da oğluma hemen özel sağlık sigortası yaptırdı maaşından kesiliyor ikimizin sigorta parası o kadar iyi birşey yapmış ki eşim hele ki şu pandemi döneminde bize çok iyi geldi devlet hastahanelerinin kapısının önünden geçilmiyor malum her türlü kontrol ve sağlık problemimizde çok rahat bir şekilde muayenemizi oluyor 15 tl katkı payını verip çıkıyoruz.Rabbim hastahanelere düşürmesin hastahaneleri ve sağlık çalışanlarımızı da eksik etmesin.🤲🏻