Arapgelin 4 ay 10 günlük uyumuyor deliricem artık dün 4 de uyandı gece 1 de uyudu uyuduğu zamalrda 30 kez uyanıyo elim hep beşikte sürekli sallıyorum niye böyle ya 😒
Snds Arapgelin sureklı salladıgın ıcın canm benmde öleydı bebegım hep saalıyordım bıraktıgım an gozlerını acıyordu sımdı sallamadn yattaıgı yerde sadece pıs pıs dıyorım hem uzun uyuyo hemde daha kolay uyuyo
Zsnbr Arapgelin bnm kızda bu sabah 11 buçukta uyandı tabi gece uyanmalarını demiyorm. Saat 11 buçuktan şimdiye daha yeni uyudu ama kıpırdayıp duruyor 🤦🏻♀️ Artk ağladım yani 7 saat uyutmak icin uğraşmak nedir
Arapgelin Snds ama benimki sallamasam hiç uyumuyo onuda denedim ben pış pış falan yaptığımda bağırıyo yada gülüyo uykuya asla geçmiyo
Snds Arapgelin tiz sesli uyku muzıklerı de ıse yarıyor ıns duzene gırer benmde hemen olması bı hafta ugrastm
zeliihaaa Kızımda sabah 8 de uyandı akşam olmuş daha gözleri yeni gidiyor uyumasanda olur Eylül bu saatten sonra canıma okudun zaten dedim gülüyor 😒