Hanımlar ya bebeğim 4 aylık. Sütüm yetiyordu bu ay a kadar ama artık sanırım yetmiyor 🤦🏻♀️ Bebeğim çekiyor çekiyor gelmeyince sinirlenip ağlıyor. Dakikaya bakıyorum 2 dk emdikten sonra kaynayıp geliyor ama sabredemiyor. Buyüzden de ağlıyor mecburen mama ya başladım 🤦🏻♀️ Çok moralim boZuk nolur akıl verin napayım? Hemen gelmesini nasıl sağlarım