6.5 aylık kızım var. 3 aydır adet oluyorum. Bekarken gün sayardim. Şimdi ise adet olmamak için zaman geçmesin istiyorum. Adet olmaya başladığımdan beri kızım emmek istemiyor. İstiyor ama memede ağlıyor. Sütüm var eminim. Çünkü emdiginde bir saniye bile durmuyor ama emzirene kadar canım çıkıyor. Napayım ben? Bana bir akıl verin. kızım küçük doğdu zaten. Kilo alımı da yavaşladı çünkü diş de çıkarıyor. Şimdi de emmede sıkıntı. âdeti mi kesecek yol bulayım? Biliyorum saçma ama bana bir akıl verin bir yol gösterin. Çok üzülüyorum..😭😭😭