Serapo Slm kızar 4 aylık bebegim sünnet yaptırmak istiyoruz ama kararsizim biraz daha mi beklesek yoksa büyümeden yaptırmak mi karar veremiyorum ☹Yardim lütfen
prensannesi5 Serapo biz 6 aylıkken yaptırdık ama keşke daha önce yaptırsaydım diyorum sizde geç kalmayın bence sadece ilk gün çok ağladı sonra unuttu
Hazallllllll Serapo canım 38 günlükken yaptırdım büyüdükçe daha zor olur dışını şık ve yaptır bebekken insan kiyamiyor zorlanıyor ama erken en iyisi
1anne1bebe En güzel zamanı ben 20 aylıkken yaptırdım bin pişman oldum çok ağladı alt değiştirmek istemedi hatta 40lı iken daha iyi oluyor çünkü acı hissi yok daha çabuk iyileşir bide
Serapo Esssma ayyy kıyamam doğduğu gün mu ☹aslinda belkide en guzeli haklisin sen de mi bekleme diyenlerdensin👨👩👧
Esssma Serapo ilk 7 gün yapmak sünnet dinimizce de asla ağlamadı hiç ağrısı olmadı hastanede iki gün boyunca mışııl mışıl uyudu ❤️3. Gün eve gittiğimizde düzelmişti bile😂
Minikmucizem02 Serapo Bizde 3 buçuk aylıkken yaptrdk iyi ki de yaptrmışz sonra hareketlenmeye başlayınca çok zor olur ilk gün ilk çişini yapınca çok ağladı sonra da geçti şükür ortalama bir hafta sürüyr toparlaması
yeni-anne Serapo canım bnm oğlan 9. Ayı bitti şimdiden o kadar hareketliki keşke doğar doğmaz yaptırsaydım diyorum imkanın varsa bi an önce yaptır bence ben eşim yanımda değildi o yüzden yaptıramadım
DTG-66 3 ay 17 günlükken yaptırdım bebeğim sadece ilk idrarını yaparken çok az ağladı ve daha sonra hiç bir sıkıntı yaşamadık şuan 9 ay 18 günlük kilolu olduğu için pipisi içine gömülüyor.
Ayseed Serapo bizde 2 aylıkken yaptırdık bir haftada iyileşti ilk gün sadece biraz canı yandı ilk çişini yaparken sonra çok rahat geçti çok şükür ne kadar erken o kadar iyi 😊
omerrmoms Serapo bende 4 buçuk aylıkken yaptırdım iki hafta oldu iyileşti bile bence daha fazla bekleme
Aybars16 Serapo 3 aylıkken yaptırdım ilk gün uyuşukluğu gidince baya ağladı içim gitti keşke yaptırmasaydım dedim sonra ertesi güne hiçbişeyi kalmamıştı iyiki yaptırmışım dedim 😂 yani kesinlikle yaptır
Nicksiz Serapo tam zamanı yaptır kurtul 3 gün oldu şuan rahatız dönmeye başladı bizimki zor ama küçükken daha kolay bence
TiniminiKayra Serapo ben 3bucuk aylikken yaptrdim cok kolay oldu buyudukce daha zor suan 4 ay 8gunluk 3 4gun icibde iyilesti klamp yontemiyle yaptrdik
TiniminiKayra Serapo canim cok rahat oluyor dikis kan hic nisey olmuyo..pansuman falan yapmiyosun ilk cisini yaparken agladi bebegim spnrasi cok rahat geçti tavsiye ederim
MakarnaKulak Serapo bence buyumeden yaptirin benim bebegim emekliyordu ve cok cani acıyordu .hareket etmeden olursa daha kolay oluyor