Merhabalar. 1 ay 7 gunluķ bebegim var. 37. Haftada 34 ile uyumlu 2200 kg dogdu ve 26 gun kuvezde kaldı. 10 gündür benimle. Kuvezden çıkarken doktoru sutun nasil diye sordu 3 saatte bi 25 30 ml dedim yetmez dedi. Biz 3 satte bi 50 60 veriyorduk dedi.
Sizler bebeğinize ne kadar veriyor sunuz? 1aylik bebek kac cc icmeli?
Beni emmiyor ve sütüm de hala 25 30 qnca geliyo makinemi değiştirdim hala aynı. Sütümü arttırmak için ne yapabilirim?
Birde nasil bu döngüye adapte oldunuz?Bn hep cok uykucu bi insandım şimdi geceleri kalkıp sut sagmak o kadar zor geliyor ki çoğu zaman beklemiyorum mama veriyorum ve sabah kendimi cok kötü hissediyorum. Kaynanam bnmle kalıyor ama bi faydası yok bn mama yapana kadar ağlarsa bebegim onu sallıyor bir. Kendimi cok bitkin hissediyorum. Ve bazen basim dönüyor cok sık gözüm daliyo hatta dalmiyo dünya kayıyor gibime geliyor. Yorgunluktan mi sezeryandanmi neden oldu bilmiyorum. Kizim hipoglisemi hastası olduğu için haftada 3 gun onunnicin doktora gidiyoruz bi randevu alıp kendimde gidemedim. Eşime söylesem bunu anneme birak bebegi gidelim diyecek. Özele gidecek durumumuz yok devlet hastanesinde de randevu sorunu var.bide kaynanam bırakmak istemiyorum. Sigara içiyor. Ustu sigara kokuyor. Doktor kuvezden çıkarken sigara icinde 1 saat çocuğa yaklaşmayın diye ama kaynanam içmeden yarim saat duramiyo.
Nerden nereye geldim. Basinizi şaşırdım kusura bakmayın