gamzervaybulut Kızlar iki ay 3 günlük bebeğim var eldivenlerini çıkardım tırnaklarınıda kestim ama eli sürekli yüzünde olduğu için her tarafını çiziyor sizce erkenmi eldiven çıkarmak için
yavruhamsihafsacuk gamzervaybulut canım 2 ayın başından başlıyor elini ağzına götürüp keşfetmeye,emmeye vs çıkart bu zamandan sonra istersen :))
Larakusunannesi gamzervaybulut 40 çıktı hemen çıkardım. İyi ki de çıkarmışım kızım emerken benimle daha iyi bir bağ kurabiliyor. Oğlum da tecrübesizdim 3 ay çıkarmadık iyi etmemişim. Şimdi kızım saçımı başımı yoluyor 🤣🤣
GokSuM gamzervaybulut elleriyle kendini çizmemesi gerektiğini birkaç kez canı yanınca öğrenecek. Tırnaklarında köşeli yer birakmayın törpüsü ile sivriliğini alın sıkıntı kalmaz
Ayazinannesi10 gamzervaybulut benim bebeğimde hep çizdi yüzünü bikac gün şimdi bıraktı artık.nadir çok ağlayınca eli yüzüne gidiyor sınırlı olunca bencede çıkarın herşeyi keşfetsin
Kavinsmom Merhaba dr eldiven önermiyor bir an önce çıkarın derim. Her şeyi eli ile keşfedecek, dolayısı ile eldiven gelişimi bir miktar engelliyor.
MesNes gamzervaybulut çıkartmalısınız keşfedebilmesinin tek yolu eller yüzünü bir iki kez çizip bırakır ne kadar geç başlarsanız o kadar geç gelişir
ozlemcan gamzervaybulut ben bir aylık olduktan sonra çıkardım bence çıkarın çünkü ellerini ve dünyayı keşfetmesi gerekiyor
Azsekerlikahve Kuroneko 3günlükmüş bebeği 3 aylık anladın sanırım☺️ Ay bunu yazınca ben yanlış okuduğumu farkettim😄😄😄😄 2ay 3 günlük yazıyomul ey allahımmm
Mandalinbebeksu Artık takma canım elini keşfetmesi lazım ufak tefek çizikler elbette olacak ama yapacak bişey yok ☺️