Mlke301020 Onur-1111 ben fresh price piyanolu oyun halısı aldım canım 1 ay önce biraz erken aldım ben. Yeni yeni bakıyor oyuncaklarına 2 ay 24 günlük bebeğim
Azsekerlikahve Onur-1111 ben biminkini almıştım. Hepsi iş görüyo bence. Zaten dönmeye başlayımca durmuyolar içinde pahalı vey ucuz farketmiyo
sevimlienerji Onur-1111 e bebekten 100 tl ye aldım piyanolu çok severek oynuyor oğlum 6 aylık hala oynar piyanolu alın kesinlikle
Alpyas Onur-1111 fisher price piyanolu oyun halısı almıştım oğlum 2 buçuk aylıkken resmen kurtarıcım olmuştu şimdi 7 aylık emekliyip oturabiliyor piyanosu çıktığı için halısını kaldırdım şimdi oturarak sade piyanosuyla oynuyor 240 liraya almıştım parasını sonunu kadar hakeden bir ürün
Mlke301020 Onur-1111 halı güzel renkleri çok canlı, 5 piyano tuşu var. 62 ayrı ses çıkarıyor şarkı var kendi ayaklarıyla piyano çalıyor .4 oyuncak asılı bi ayna var birde piyano çıkabiliyor büyüyünce eline alıp oynayabilir. 350 tl ye almıştık o zaman
Mlke301020 Onur-1111 piyano tuşları falanda hayvan resimli falan o hayvanlarla ilgili şarkı söylüyor. Seside aşırı yüksek değil 2 kademesi var . Yeni yeni anlayıp biraz duruyor. Çok durmuyor henüz anlamıyor sanırım😄😄