Asafbeycim Kızlar 6aylık bebeğim gün içinde 4-5uyku yapıyor gece 12küsürde yatıp sabah 10.30da kalkıyor sadece gece emen bebek sizce normal mi gündüz uykusu çok mu 3yaomaya çalıştım ama ağlıyor uyumak için
berkana Asafbeycim benim kızım da 6 ay 13 gunluk. Normalde 2 uyku 1 şekerleme yapması gerekiyo. uyanik kalma sureside 2 saat en fazla 2 bucuk saat ama ne mümkün. 45 dakka 30 dakka uyuyo. Derin uykuya gecemiyo bir turlu. Böyle olunca da uyandiktan 1 saat sonra huzursuz oluyo tekrar uyut derken 4 5 uyku oluyo.