Oğlum 3 aylık. 3 gün önce sünnet oldu. Sünnet günü ve sonraki gün iyiydi. Ama 2 gündür çok ağlıyor normalde gazlı bir bebek gazıda var ama bu kadar ağlamasının sebebi pipisi acıyor olabilir mi acaba ? Sizinki kaç günde iyileşti canı yandı mı sürekli ağlama hali var mıydı?