Eliffffffffffff Yarın bebeğim 1 aylık oluyor. Sağlık ocağından çağırdılar. Ne gibi kontroller yapılıyor? Hepatit B aşısı acıtıyor mu? Bebeğin o gün ateşi çıkıyor mu? Aşıdan başka neler yapılıyor? Tecrübeliler yazabilir mi?????
Dn123 Eliffffffffffff ben 1. Ay asisini hastanede doktora yaptirmistim. Çok küçük doğru düzgün aglamaz bile
Ranaa Eliffffffffffff boy kilo takibi ve aşısı yapılıyor acitmiyor diye biliyorum bizde ateş olmamıştı . Surup yazdırmak istedim ateşi çıkar diye doktor gerek yok çıkmaz dedi gerçekten de cikmadi şükür tedirgin olmayın sizde 😊
mayispapatyasi Eliffffffffffff 1.ay aşısında hiç bişi olmuyo canım korkutma kendini, ateş bile olmaz. Boy kg takibi yapılır baş çevresi tamam o kadar
Serifeinc4 Eliffffffffffff bizde geçen hafta yaptırdık asi ateş yapmadı hemşire yapmaz demişti zaten pek canı da acımadı iğne yapılırken yakıyormuş biraz o zaman ağladı ama çabuk geçti kilo boy kafa ölçümü yaptı beni bilgilendirdi benden kan aldılar değerlerime bakmak için o kadar
Baharkokulum Eliffffffffffff kilosunu,baş çevresi ve boyunu ölçecek. Aşıyı vurup bitirecek. Çocuktan çocuğa verdiği tepki değişiyor. Bizde hiçbir etki göstermedi aşı. 🤗🤗
Mlke301020 Eliffffffffffff doğduğu zaman ki yapılan aşının aynısı ateş olmuyor acıtmamıştı bizim bebişi boy kilo kafa çevresi ölçülüyor.