Nazlibebek 1 yasindayiz ama hala istahimiz duzelmedi ac karnı gurulduyo yine yemiyo o kadar istahsiz bi bebekki dogdugundan beri sıkıntı cekiyoruz ac birakiyorum yer belki diye yine yemiyo bi kase yogurt yedi dunden beri baska bisey aldiramadim siz neler yapiyosunuz hanimlar Allah rizasi icin yardim edin cildirdim artik agliyorum ac ac duruyo😢
Nazlibebek Nazlibebek bu arada kan sayimina bakildi demiri 11 zor oldu verilen ilaçları da aldiramiyorum kafayi yedim
Mert_Cemre Nazlibebek siz yedirmeye çalışmayın önüne bırakın kendi yesin benim oğlan da çok iştahsız baktım kendi kendine yemeyi seviyor kendim vermeyi bıraktım.Kahvaltısını yemeğini hazırlayıp önüne bırakıyorum yiyo şu an.Belki linç yiyecem ama gerekirse telefon tablet de verin önüne 😂
Sevvaldal Nazlibebek sabahları muz, labne, bebe bisküvisi, biraz ceviz rendesi, biraz pekmez, bir yumurta sarısı bulamaç yapıp ( su yada ıhlamur ile ıslatıp ) vermeyi deneyin. Hem yemesi kolay hem tadı güzel oluyor. İnşallah yer🥰🙏
EgeMeva Nazlibebek benim kide 1 yaşın da ve iştahsız yemeyince açıyorum telefonu 🤷 kan vitamin değerleri düşük çıktı doktor emdiği için yemez dedi emiyor mu
Pirayee Nazlibebek yoğurdu seviyorsa onun icine ekleyip yedirebilirsin. Brokoli havuc haşlayp verebilirsin besin degerleri yüksek
Mamaqueen Mert_Cemre aynen oyle yemiyorsa tel tablet mecbur. Onlarin cocugu bisey izlemeden yiyo belki ama yemeyen cocuk telle tablette yiyebilio napalimm
CankizimRavzam Mert_Cemre Benim kiz da reklamla yiyor yemeğini niye linclenesin ki onların bebesi iştahlı bizimkiler bi kase çorba içse göbek atıyoruz o izlerken bende ağzına veriyorum yemekleri bi bakmışız bitmiş 🤣🤣🤣
Mert_Cemre Mamaqueen Valla canım benim bebeğim bir gün boyunca aç kalacağına açarım telefonu güzel güzel yemeğini yer karnını doyurur daha iyi.Yemeğini bitirdi mi alırım telefonu veririm oyuncaklarını oynasın
Sevilayy_1 Nazlibebek Bu benim oğlum 😂😅bazı bebekler gurme olarak geliyor dünyaya ne telefon ne televizyon istemediği hiç bişeyi yemiyo 😅
Mamaqueen Mert_Cemre aynen oyle bende ayni fikirdeyim. Tabletsiz telefonsuz asla acmiyor agzini. E napayim simdi izlemesin diye ac mi kalsin. Mecbur izliyorda yiyorda. Sonra zaten hemen kapatiyorum sadece yemesi icin aciyorum buna mecburum yani
Mert_Cemre Nazlibebek üzüldüm canım ya sen bi doktora göster istersen belki iştah açıcı bi şeyler önerir 🌺
Nazlibebek Pirayee balik yagi aldim oda istah acar dediler tok karnina verilmesi gerek o yuzden onuda veremiyorum canim
Nazlibebek Mert_Cemre kac doktor gezdirdim bu istahi yuzunden her seferinde 3 tup kan aldilar zaten kansiz her doktor kendi meslektasini kotuledi o ilaci neden vermis yada niye vermemis diye olan bize oldu yani adam akilli bi ilac vermediler verselerde aci oldugu icin iciremedim
sebnemrah Nazlibebek aç bırakmak çözüm değil daha çok iştahı gider demir eksikliği falan var mı ? 3gundur benim oğlumda öyle sadece meme emiyor yemiyor deniyorum sürekli yemezse zorlanıyorum bugün balkabağı çorbası yaptım çok şükür içti benim oğlan da acaip inatçı yemedi mi asla yemez ağzını açmıyor iştah açıcı suruplardan Alıcam bende
Nazlibebek sebnemrah doktor ac birak birinde yemezse mutlaka yer demisti uyguluyorum agzini acmayinca acmiyo disini kilitliyo demiri cok düşük zaten 11 e zoraki yukselttik canim