Deniz19 ben o zaman öğretmiştim. Son zamanlarda Çiş diyordu, bezine yapınca rahatsz olup cikarmaya çalışıyordu bi de yaza denk gelmişti başladm. Ama 3-4 gün çok zordu. Oturarak yapmıyordu, ayakta yapinca da ayaginda sıcaklığı hissettiği için korkuyordu onu aşmak zor oldu ama ondan sonra hoşuna gitmeye başladı, lazmlık alıp başlarsan daha çabuk alışabilir . Kızım arada koltuk arkasnda saklanip kakasını yapiyordu 😅😅