Benimde dogumdan sonra kırkım çıktı üzerine adet gördüm ve şuan 1 ay geçmesine ragmen olmadım.DüzensiZ olması çok normal dedi doktorum.düzenli olarak emziriyosan hormanların yavaş çalışır adetin gecike bilir sitres yapma demişti.sitres yapma cnm.bi seneye kadar ancak düzene otururmuş