Fun o zamanları sadece anne sütü alıyodu ve ek gıda alımı iyiydi. Doktor ölçtüğünde maşallah iyi kilosu dedi ama yorum yapmadı iyi ya da kötü. Sadece sütüm kesildiğinde mama önermedi sadece ek gıda yesin dedi. Şuan sadece ek gıda alıyo o yüzden. Bende dikkat ediyorum ekmek falan vermiyorum pilavı nadir veriyorum. Hep haşlama sebze et tavuk balık bulgur pilavı falan şeklinde vermeye çalışıyorum. Sadece biraz önde giden göbeği var 😅 ama yeni yürümeye başladığı için gider diyolar. Yapılı biraz benim kız, dengesiz beslenmediği sürece sorun olmaz bence sizin içinde