Merhaba hanımlar bebeğim 10 aylık emerek uykuya geçiyor çok nadir ayakta sallıyorum bu durumdan rahatsız değilim aslında ama bazen işim olduğunda bırakmam gerektiğinde çok problem oluyor uyuyamıyor. Ve geceleri saat başı uyanıp emip geri uyuyor karnı mı acıkıyor alışkanlık mı yaptı anlamıyorum. Ama asla emmeden uyumuyor. Neden acaba bu kadar sık uyanması dişi de henüz çıkmadı çok kabardı ondan mı alışkanlık mı, açlık mı anlamadım