Emirin_Annesi10 Yeldanuroner bende normal doğum yaptım ama doğumdan sonra pupp die kaşıntılı bi hastalık oldu o yüzden korse kullanamadım mutlaka korse tak hiçbişey yapamıyosan bile sıkıca şal sar. Oğlum 3.5 göbeğim kocaman duruyor
Mom83 Yeldanuroner Dur daha bismillah 15 gün olmuş. tamamen gitmesi 6.ayı bulur düzelir fazla yemezsen. 3 aya kadarda şişliği çoğunlugu gider die düşünüyorum bende öyle olmuştu eğer hamilelikten önce çok kilolu değilsen.