Merhabalar hanımlar. Forumda zaman zaman bu konu ile ilgili soru sorulduğunu görüyorum. Çatlatma iğnesi olduğum günü saymadan, gün gün yaptığım testler ve hamileliğimi öğrendikten sonra yapmaya devam ettiğim testlerimi paylaşmak istedim. Merak edenlerin işine yarayabilir diye düşündüm. Bizzat yaşadığım için beklemenin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Rabbim herkesin hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin.
https://imgyukle.com/i/HH9nQq iğneden sonra 2-10.günler (10.gün negatif)
https://imgyukle.com/i/HH9h51 11.gün (pozitif ama çok çok silik, hayalet çizgi var.)
https://imgyukle.com/i/HH9K7c 12-15.günler
https://imgyukle.com/i/HH91qt 16-20.günler