Yagizalpinannesi benimde o civarlarda çıkıyor aynı tedirginlik bendede var valla ama normali o sanırım üstünü 140 tamamlayıp bırakıyorum zor bitiriyor eve gelince de tam acıkmış olmuyor hatta, bebeğim alerjik olduğu için tadimlara yeni başladım bende