Zehra243 7 aylikken üzülüyordum oturmuyor diye oturttur etrafına destek yok diyordu millet ama oturmayi sevmiyordu kiciyla kaydirip yatar pozisyona getiriyordu kendini 7 bucuk aylik olunca birden kendiliğinden oturuverdi ayni andada emekledi zamani gelince yapiyorlar hic Boşuna kafayi takmayin