Kızlar ben 7 ay önce sezeryan doğum yaptım emzirmiyorum 2ay önce adet olmaya başladım ocağın basında adet oldum bitmişti adetim 3gündür kahverengi akıntım var normal mi bende pcos vardı hamilelikten öncede ondan olablrmi doktora gidcem ama çok korkuyorum internetten bakınca kötü şeyler çıkıyor ?? Başına gelen varmı?