Mlkmhrrm benim kızımda 3 ay 8 günlük vallahi atak mıydı neydi bilmiyorum ama geçtiğimiz 2 gün anamı ağlattı, gündüz uyumadı doğru düzgün akşam ağla ağla kötü oldu ben de ağladım anneliğimi sorguladım neden derdini anlamıyorum diye😞halbuki 2.kızım diğeri 6 yaşında. Ama bugün çok şükür huzurluydu kısa da olsa 3.uykusuna yattı şimdi, akşamları fena oluyor inşallah bugün uykusunu aldı güzdüzleri umudun var çok huzursuzlanmaz diye. 13.haftaya girdik 12.hafta atak olarak gösteriyordu ya bakalım🤲🤲hepsi huzurla büyüsün inşallah.