Zabıta olabilir mi acaba bende gıcık oluyorum böylelerine 😤kimisi de bulaşığı tamamen yıkayıp makineye öyle koyuyor valla ben o kadar dikkat ediyorum ki kıyamıyorum 😔ya susuz kalırsak Allah esirgesin nasıl yaparız pislikten elimiz yüzümüz görünmez valla