Mom567 DPK12-_ 5 kullanıyordum 5 aldım ama dar gibi hissettim 6 aldım o da büyük ama şuan 6 kullanıyorum
Gursazme DPK12-_ biz primadan gectik 4 kullaniyoruz 5 aylik olduk buyuk 3 de olabilirmis cokta buyuk degil kalibi
Adilee @DPK12-_maşaallah kilosu da gayet iyiymiş haklısınız siz benim bebek küçük olduğu için 4 yetiyor bize 18 aylık olmamıza rağmen ☹️
DPK12-_ Adilee her bebeğin gelişimi bir olmuyor önemli olan kilosu değil inanın sağlığı yerinde olsun o yeterli 😉👍🏻
DPK12-_ Frozen ben ayrı ayrı vermeyi tercih ediyorum her ikisinin vitaminini ayrı ayrı alsın diye . Zaten hergün her menü her öğün uymuyor bebeğin keyfine göre 😂