Aysealprsln bi beden büyük al kalıpları dar diyorlar 4+ olanlardan al ben doğdu doğalı sleepy kullanıyordum sızdırmaya başaldı 4 aylıkken falan primaua geçtim oda sızdırdı sonra tekrar sleepy geçtim ama şuan sleepy yeni bez çıkardığı için mi bilmiyorum ama hergün şıtçıtlısı pijaması uyku tulumı bildiğin su gibi sidiği geçiyor gece açmıyorum uykusu bölünmesin alışkanlık haline gelmesin diye sleepy bozdu narural yeni olano bilmem tabi kullanan biri olarak tavsiyem bu yoksa başta küçük olduğu için çok memnundum