Zeyays Arkadaşlar şuan adetliyim ama beta hcg 36.5 çıktı kan sonucumda hamile olabilir miyim ama neden adetim hamileysem
Gokturkferhat Zeyays bnde ilk gebeligimde adet olmustum canim ama bilmiyorum kac olcagini ustte kalsin
Unknown Zeyays Kimyasal gebelikte olabilir. Tekrar test yaptırırsanız azalırsa değer kimyasaldır, değer ikiye katlarsa hamilesinizdir.