Bugün bebegımı ıstahsızlıgı yüzünden doktora görürdüm enfeksıyon varmı dıye bısı çıkmadı biz doktorla daha önce konuşmuştuk kelımesı yok anne baba buarada sadece sesler çıkarmaya başladı bısı ısterken mesela ah ah ah dıye hep parmak yönlendirmeyle oluyor doktor odasında kapıyı sureklı açıp kapattı oyun halınde evrede aynısı yapıyo oyun halıne cevırıyor açtı kapattı dıye ben oynuyordum ama doktor dedı tekrarlayıcı hareket mesela ışıkları açıp kapatır bu kaç kere hoşuna gidiyo çünkü sonra dedı psıkıloga gıdın herneyse bugün gıdıcez ama çok korkuyorum bişi çıkacak dıye varmı aranızda böyle hareketi olan bebegınız 2 yasında 😔