Kızlar, kızım günlerdir pizza istiyordu. Dün akşam yaptım. Onunkine sadece domates, çok az salça, yeşil biber, kırmızı biber, mısır ve kaşar peyniri koydum. Yedikten yarım saat sonra çenesi kızarmaya başladı. Benek benek oldu. Kızım durmadan kaşıdıkça yara oldu resmen. Şuan dokunduğu an kanıyor. Pizzayı yedikten sonra olduğu için muhtemelen içindeki bir şey alerji yaptı diye düşündüm. Kaşıdıkça kaşınıyor sanki. Krem sürüyorum ama kaşıdığı için bir işe yaramıyor. Hastaneye mi götürsem ne yapsam? Daha önce birkaç şey alerji yapmıştı ama böyle kaşımamıştı hiç. Çok endişelendim. Benek benek kırmızılıklar geçti. Sadece kaşıdığı için yırtmış çenesini iki yerinden. Orası kanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım ne süreyim? Ne yapayım? Aklım uçuyor resmen kızıma bir şey olunca. 23 aylık bu arada