CaglaCeylin aysgog geciyor bebeginizde bi degisiklik göreceksiniz. Her atsk bitiminde birseyler ögreniyorlar
CaglaCeylin Ya allah bismillah son 3 atak kaldi sonra 2-3-4 yas sendromu baslar, 14-15 yasinda blue cagi😂
aysgog CaglaCeylin Yaa bende diyorum 2-3 gündür bu cocuk neden böyle morarana kadar ağlıyor.uyuyor 5 dakka sonra geri uyanıyor.bu ağlamaları dursun yeter
dilara92 Aycalina25 bennn😂 uyumadığı ve emmediği her zaman eger ayakta gezdirilmiyorsa ağlıyor sizinki nasıl :)
Gokturkum25 aysgog surekli emmek istiyor emerken kucağımda uyuyor yerine koydugumda kalkiyor ağlıyor sabirsizlaniyor emmek için bu canim normalde böyle degildi . Sende ?
Cemoloy Neymiş bu atak arkadaş ya. 4 ay 3 günlük oldu oğlum, 1 haftadır mızmız. 2 gündür uyku ne bilmiyo. 3.5 saat bebe uyutmaya çalıştım. En son emziğini tükürüp gülmeye başladığında oturdum sinirden ağlaya ağlaya güldüm ne yapayım….
HeartShapedGlasses Cemoloy benimkide 3 ay 8 günlük. Sebepsiz ağlamalar sürekli acıkma uykuya dalmada zorluk hepsi var. 1 hafta öncesine kadar hiç böyle değildi. Bizimki 4.ay atağı mı oluyor ?
Emineee61 Aycalina25 bugün biraz azalmaya başladı ama yine ara sıra devam ediyo meme reddi inşallah geçicek pes etmeden sabredip geçmesini bekliycez
Asaf_2020 Bugün 14. Gün güya bitmesine bakalım 14 gündür meme reddi durduk yere ağlama katıla katıla hemde uyku zaten sıfır derecede banyodan sonra Bile mayısıp uyuması 15 dk en fazla uyumadığı için sürekli acıkma halinde ve sürekli kucakta 2 haftadır kollarımı hissetmiyorum
SolinNasannesi5- HeartShapedGlasses hayır 4 ayda başlıyor dördüncü ay atağı daha çok erken bir hafta önce yada bir hafta sonrası da olabiliyor ama sizin daha üç hafta var atağa siz bence sebeplerini araştırın belki karanlık istiyor gündüz gece ayrımlarına başlayın artık şimdi başlamanız lazım herşey şuna oluşunca oluşuyor yoksa ilerde düzeni zor kabul ediyorlar
SolinNasannesi5- duru_20 bende 7 ay atağındayım ama bir haftadır aynen ben düzeni bozmadan devam ediyorum asla gece yatağından çıkarmak yok mama saatleri belli ve buna kendisini alıştırmasını istiyorum çabam bu yönde inşAllah geçer
duru_20 SolinNasannesi5- bende doktorumuz asla alma yanına uzan o şekilde emzir dedi odaları ayırdık zaten ağlayınca gidiyorum yanına uzanıyorum saçını okşuyorum eğer sakinleşmezse emziriyorum😓