Burcubuglem2 Anneler merhaba , 10 günlük bebeğim var ve poposunda morluk var kayınvalidem yatmaktan diyor fakat emin olamadım doktoruma da danisacagim fakat sizlerden de bilgi almak istedim yenidoganlarinizda var mı böyle bir şey ?
Sevgilimmm Burcubuglem2 bizde de var doğduğunda vardı bir yaşına girecek geçmedi doktor iki yaşına kadar geçer dedi
Melindaninannesi Burcubuglem2 benim kızımın da vardı kuyruk sokumunda. Doktoru gayet normal olduğunu zamanla geçeceğini söylemişti. Geçti de zamanla zaten 🤗
Buketars Burcubuglem2 benim oglumdada var doğuştan 2 aylık zamanla gecer demişti doktorumuz kiminin ki beline kadar bile olabiliyormuş önemli bişey değil demişti
Ay-Bek Burcubuglem2 Mongol lekesi adı veriliyor. İnternette yazıp okuyabilirsin. Bebeğim doğduğunda onun da kalçasında vardı, göze çarpacak büyüklükteydi ve beni korkutmuştu ama doktor muayenesinde normal olduğunu büyüdükçe geçeceğini söyledi. Korkma sen de 💙
Zeynaa1 Burcubuglem2 Mongol lekesi canım korkacak bişey değil Akdeniz’e kıyısı olan bölgelerde daha çok görülüyor Muş 😊
LilyaBn Burcubuglem2 Benim kızımın poposunda da var. Sağ dizinin üzerindede vardı o düzeldi ama popişdeki duruyor🍭zamanla geçer dedi doktor ama kalabilirde belli olmaz dedi.