Kizlar kizim 6 aylik. Ailem sehir dışında kastamonuda yaşıyor. Onlar bazi sebeplerden ötürü gelemiyorlar buraya. Bende kızımı görsünler diye yanlarina gidicem. Kocam izin alamıyor benim kizimla yalniz gitmem lazim. Bebegime ilk ucusum olucak. Zorluklari nelerdir? Ufak bir el cantasi olucak valiz olarak birde bebek arabasi. Yardımcı olur musunuz ?