Arkadaslar merhaba, dis belirtileri nelerdir? Bebegim birkac gundur cok huysuz. Uyandiginda yataginda kendi kendine mutlu olurken bu ara aglayarak uyanabiliyor. Gece daha sik uyanip agliyor. Elleri zaten surekli agzinda. Salyasi daha koyu kivamli oldu ve inanilmaz huysuz. Boyle emzigini ya da biberonu agzina aldiginda oyle hirsla cekiyor ki… normalde evde bronsit tedavimize de devam ediyorduk ama bu sefer sanki dis mi acaba diyorum bu belirtilere. Tecrubesiz de olunca dis olduugunu nereden anlariz bilemedim hic 🙈