Tatlisannedilekk Arkadaşlar oğlum 3ay 17günlük sadece anne sütü alıyor.Normalde 30-45dk emerdi ama 3-4gündür 5dk emip bırakıyor maksimum 10dk o da benim zorlamamla.Birden neden böyle oldu hiç anlamadım🤷🏻♀️Başına gelen var mı, neden böyle olmuş olabilir?😔
jap Tatlisannedilekk 4. Ay atağı olabilir canım. Kızımda aynısını yapmıştı. Ben sık sık alıp emziriyodum 5dk da olsa.
Meriwa Tatlisannedilekk bebeğiniz büyüdüğü için çene kasları geliştiğinden dolayı artık daha kolay çekip karnını doyurabiliyor süreler de bu sepebden kısalıyor vede sütünüz yağlıysa doyurucuysa da hemen doyar yani o istedikle emzirin doyup doymadığını rahat bilebilir cnm artk
dertlikerkenez Tatlisannedilekk zamanla bebeklerin çenesi güçlendiği için daha kısa emmesi normal. 5 dakikada göğsün %80’lik önsütünü diğer 5 dakikada ise kalan %20’lik son sütünü alabilir. Ay itibariyle ilgisi dış dünyaya olduğu için memede uzun süre kalmak bebeği sıkar. Siz ek gıdaya kadar huzursuz olup olmamasını ve çişli bez sayısını takip edin. 11 aylık oğlum 5 dakika emerse şükür.
Tatlisannedilekk Aselhafsa61 önceden uzun emiyordu oyüzden şimdi gözüme az geliyor, doyuyor mu acaba diye düşünüp duruyorum ama keyfi de yerinde
Tatlisannedilekk jap peki sonra düzeliyor mu? Saat koymuyorum zaten canım bende sık sık emziriyorum ama 3-5dk emip bırakıyor zorla 10dk tutabiliyorim sonra ağlıyor kalkcam diye zorluyor
Tatlisannedilekk Meriwa yaa öyle mi, ilk çocuğum olduğu için çok tecrübesizim canım teşekürler. 3-5dk emince doymuyormuş gibi geliyor ama günde 10tane çişli bezini alıyorum keyfi de yerinde sık sık emziriyorum da
jap Tatlisannedilekk düzeliyo canım düzene giriyo en azından. Artık çenesi kuvvetlendiği için eskisi gibi uzun kalmıcak memede zaten. Sütü daha çok çekebildiği için daha kısa sürede doyar😊
Glsrnince Tatlisannedilekk ne zaman isterse o zaman bırakmasına izin verin derim benim bebeğinde öyleydi doktorum emmek istemiyorsa zorlama meme reddi yaşarsın sonra demişti. Şık sık emzirdim.
Melissa95 Daha basligi okuyup icerigine giremeden kesin 4.ayin icindedir dedim o kdr yazan soran varki bnm kizim gibi herkesinki bu ayda ayni seyi yasiyor bnm kizimda dahil normal bi durum mrk etmeyin😀
Tatlisannedilekk Melissa95 iyi bari tek değilmişim çok rahatladım😀bende ters bir durum sandım baya üzülmüştüm, peki sonra geçiyor mu canım yoksa artık hep böyle mi olcak?
Meriwa Tatlisannedilekk benimde ilk canm 5 aylık benimkide zamanla öğreniyoruz hepimiz hiç endişe etme ikinci de olsa inanki her bebek cok farklı ☺️
Tatlisannedilekk dertlikerkenez keyfi yerinde, günde 9-10tane çişli bezi oluyor değişen birşey olmadı onlarda sadece emme süresi azaldı
Damla29 Tatlisannedilekk bizde aynısını yaşadık atak döneminr girmiş olabilirsiniz bizde aynı olduk daha yeni yeni atak geçiyor gibi emip bırakıyodu tekrar emip bırakıyodu ben veriyodm agzına ama mememde yara oldu çekmekten kanadı hatta geçen gün
Tatlisannedilekk Damla29 geçmiş olsun canım çok zor oluyor göğüs yarası, inşallah çabuk biter şu atak
Melissa95 Tatlisannedilekk Hayur artik boyle olacak canim cene kaslari kuvvetlendi dha kisa surede dha cok sut emiyor.. atak bi durumda dgl bundan snra normal bnm kizim nornalde 5 dk dururdu smdi 1_2 dk gecmiyor ama aclik belirtisi asla gostermiyor sizinki bile dha cok emiyormus
Tatlisannedilekk Melissa95 anladım canım sağolasın, bende takip ediyorum açlık durumunu ama ne cişli bez sayısında azalma var ne de huzursuzluğu var her zamanki gibi sadece emme süresi kısaldı yarım saat değilde 5dk emiyor
Tuba44 Tatlisannedilekk biz de meme reddi yaşıyoruz ama emzirdiğimde maksimum 10 dk emiyor iki memeyi birden.mama da kullanıyorum doymuyor diye genleşe huzursuzluk yapıyor basen tv ye dalıyor dikkatini çekiyor sıkılınca ağlıyor doymuyor mu acaba ? Mesela az evvel 10 dk bile emmeden uyudu yaklaşık yarım saattir uyuyor annem diyor ki karnı aç olsa uyumaz ağlar doğru mu sizce bu? Sütüme güvenmiyorum mama veriyorum Günde 3-4 kere bazen 60 cc bazen 90 cc içiyor hepsini.Ne yapmam lazım sizce mamadan çok benim sütümden faydalansın istiyorum.
Tatlisannedilekk Tuba44 çene kasları güçlendiği için kuvvetli emiyormuş oyüzden emme süre azalıyormuş belki seninde öyle olmuştur canım. Önce emzir sonra mama ver eğer devamını istiyorsa huzursuzluk varsa doymuyordur mama miktarını arttır ama eğer günde 5tane çişli bez alıyorsan ve huzursuzluk yapmıyorsa ağlamıyorsa sütün yetiyordur mama verme bak gözlemle canım