Almilaninannesi Merhaba arkadaşlar. 4 aylık kızım bugün biraz grip oldu çok şükür hafif geçiyor. öksürüğü var ve hafif burnu akıyor, ateşini sürekli kontrol ediyorum sabit 36,5 derecede. Bebeğim hem anne sütü hemde mama ile besleniyor şimdiye kadar hiç su vermedim. Sorum şu: Şu an hasta olduğu için suya ihtiyacı varmı acaba siz ne düşünüyorsunuz. Öksürdükçe sanki susamış gibi dudağını yalıyor yavrum😞♥️ Ve hızlı iyileşmesi için ne önerirsiniz
Mnkturta Almilaninannesi Her gün 2-3 çay kaşığı su verebilirsin, mama da alıyormuş. Anne sütünün çoğunluğu su ama yine de mama alan bebeklere verilebilir. Hem rahatlatır onu.