Bebeğim 49 günlük. Göz teması çok nadir kuruyor. Cogunlukla etrafa bakıyor. Bir noktya gözü dalıp bakıyor. Yüzüme bakıp güldüğü tek tük olmuştur. Beni kaygılandırdı bu durum. Genelde 1 aylık bebek için yüzler ilgisini çeker diye okuyorum. Sizde durumlar nasıl?