230820 Merhaba güzel ve bir o kadarda güçlü anneler 💐bebeklerimizin gelişimleri ve daha birçok şey için bir araya toplanalım 30 haftalık 800 gr dogdu benim prensesim şu an düZeltilmiş 2 ay 19 günlüğüz ☺️ Peki ya sizler ❤️
Mom62636362 230820 32+1′de birisi 1700 gr, diğeri 1595 gr doğdular, şuan düzeltilmiş 4 ay 6 günlükler ☺️
[silindi] 230820 Merhaba 🌸 33 haftalık 2.060 gr 44 cm doğdu oğlum. 10 gün sonra 20 aylık olucaz. Biz artık prematüre takibinde değiliz terfi ettik 10 aylıkken🙏 Darısı tüm prematüre bebişlerin başına.
ikizannesi2 Mom62636362 ya benimde 32+3 de 1750 ve 1570 olarak doğdular şuan düzeltilmiş 9 ay 2 günlükler ☺️
Mom62636362 230820 çok şükür gelişimleri, değerleri çok güzel canım ❤️ hızla gelişiyorlar, birisi yüzüstü dönmeye başladı, öbürü yelteniyor şuan
230820 Mom62636362 cok şükür canım darısı bizim benişlerimize 😊🙏 benim prenseste başını dikiliyor elini tutunca ayaklarıyla kafasıyla gelmeye calışıyor 😍
ArdenPeri 230820 evet aynı ☺️ İnşallah gelişimleri de güzel olur yaşıtlarını yakalarlar kısa sürede 🙏sağlıkları yerinde olsun da öncelik o ☺️
AtaRel TwinsmomDA merhaba benmde ikzlerim erken doğdu 33. haftada gelişmleri nasıldı bi yaşına kadar ben yaptıkları her şeyde bir şey arıyorm erken doğdukları için 2 ay snra bizde 1 yaşına gireceğiz yaşıtlarını yakaladılar mı yürüyorlar mı?
230820 ArdenPeri keainlikle 😍 ek gıdaya başladınız mı ? Birde şu anki kilosu boyu filan nasıl ? benim bebegim kakasını yapmıyor bazen 3-4 günde bir basende 7-8-9 günde bir yapıyor yapmayıncada fitil veriyorum nadiren nasıl düzene girecek hiç bir fikrim yok sizdende aynı sorun var mı 😔
Mom62636362 230820 ufak ufak tadımlar yapıyoruz, dün yoğurt verdik mesela, ağızlarından çıkartmak daha eğlenceli geldi 😂
230820 Mom28 benim bebegim 800 gr dı o kadar zordaki bakımı haftasına göre kilosu çok düşüktü benden beslenememiş gebelik zehirlenmesi yaşadım 710 gr mucizeler resmen bebeklerimiz 🥰
ArdenPeri 230820 daha başlamadık. Kimisi düzeltilmiş yaşta başlanır diyor kimisi doğduğu tarih esas alınır diyor arada kaldık☹️Boyu 59 cm kilosu 5800gr. Fiziksel gelişimde iyiyiz de inş bilişsel ve motor becerilerde de öyle oluruz. Biz de kaka problemi yaşıyoruz 🙈2füb zor dayanıyor kıvranmaktan ıkınmaktan ağlamaktan helak oluyo zeytinyağı kulak çubuğu ile destekliyoruz. Rahatlıyor. Bi ara mama verdik ondan oldu galiba. Şimdi sadece anne sütüyle besleniyor ama basarak tembelliğine yol açabilir demişti bi doktor. Düzeleceği günü iple çekiyorum ama bir yandan da ek gıdaya geçince daha çok kaka problemi yaşar mıyız diye endişeliyim. 🤔
Mom28 230820 650 düştü cnm 1 haftada neyseki çok şükür geçti evet dikkatimi çekti cnm düşük doğmuş benim 10 gün hastanede kaldım suyum bitti diye o ara beslenemiyordu ondan direk doğumu başlattılar 690 la hastaneye yattım 14 günde 20 Gr almıştı 🙄
230820 Aysenur-efe biZ 52 gün kaldık 😔 ama cok şükür evlat olunca değiyor herşeye her günümüz ölüm gibiydi .. cok şükür bu günlerimize 🙏❤️
neredenbileceksinizz Aysenur-efe ben 37+1 doğurdum 2990 16 gün yoğunbakımda kaldı 10 gün entübe edildi 🥺 rabbim yavrularımıza huzurlu sağlıklı ömürler versin
230820 [silindi] gözümüz Aydın canım darısı bizlere inşallah 🙏😍 kontrolleriniz nasıl ilerliyordu canım her ay çocuk doktoruna mı götürüyordunuz
Seymaplyrl 230820 34+5 de doğdu benim miniğim 16 günlüğüz 2800 doğdu 2300 e düştü şu an 2500 sarılıkla başım arada 18 e kadar çıktı 3 gün hastanede yattı yeniden yükselmeye başladı o kadar emziriyorum mama ile de destekliyorum ama yükselmesi çok canımı sıkıyor
Zsnbr Seymaplyrl canım benmde sarılık bırakmadı peşimizi küveste tedavi gördü yetmedi çıktıktan snra tekrar yattı fptpterapo gördü gecen tahlil yaptık yine yükselti doktor uzayan sarılık ddi 2. Aydan snra geçer inşallah