aLmisMomSs Ya benim kızım hiç yerinde durmaz oldu bir wce gidemiyorum oynamyor eğlenmiyor anca mızmız hep mız mız nedenn böyle oluyor bilen var mı? Siz nasıl bebeklerinizi oyalayıp iş yapıyorsunuz yemek yemizlik
Balkupum2505 aLmisMomSs bizde yeni 8 aylik olduk beni göremeyince ciglik atiyo 😫 hep mız mız dişten dolayi. Sizinde disten olabilir
SelinEge aLmisMomSs al benden de o kadar oğlum doğduğundan beri evde teksek yandım ne yemek ne tuvalet 🤦🏻♀️
aLmisMomSs Balkupum2505 yani bilemiyorum ki olabilir mi daha önce hiç diş çıkartmadı başka belirtisi var mı onu da bilmiyorum
Balkupum2505 aLmisMomSs o aylarda genelde diş huzursuzlugu olur eline aldigi herseyi agzina götürur salyasi akar
meltemgkhm aLmisMomSs Bazen bebek şarkıları açıyorum tvden yerde bakarak oyalanıyor. Ama genelde eşim gelince o tutuyor öyle iş yapmaya çalışıyorum
tde_kbr Ne kadarlık bebişiniz? Biz de öyleyiz 13 aylık odadan dışarı çıkamıyorum, babasının yanında bile durmuyor
Umelike aLmisMomSs canım tamda böyleyiz 1 haftadır falan hiç bir şekilde durmuyor hep beni istiyor kucagımda olmak istiyor sürekli mızmız uykusu var yatırıyorum nasıl ağlıyor salya sümük yatmıcakmış hiç bir oyuncakla oynamıyor memnun değil neden böyle bilmiyorum ama sanki diş gelecek gibi
aLmisMomSs Umelike ama hiç diş belirtisi yok bizde mama sandalyesinde bile durmuyor hiç durmak istemiyor oyuncak bile görmüyor gözü
Elifaydn Canım bizde öyleyiz . Babasında Bİle asla durmuyor. Bizim çok salyamız akıyor gece Uykusu yok. Hiç birşeydem memnun olmuyor çıldırıcam az kaldı😢😢