teacher_mommy Merhaba güzel anneler 🤗 🌼 Bebeğim 6 aylık oldu. Ana kucağında yuvarlanıyor sürekli korkuyorum düşecek diye. Bebek oturma destek minderi almayı öneriyor musunuz? Hangisi daha iyi? Wellgro ile patentli olan modeller var. Tavsiyelerinizi bekliyorum
mamAras teacher_mommy wellgroda bacak ayracı olmadığı için kendini kaydırıyormuş ben de bakmıştım ancak yastığa gerek yok bacaklarınızk açıp oturun araya oturtun zaten çok fazla oturmaması gerekiyor. Doktor fış fış yaptırın günde 50 kere karın kasları için demişti.
_Ozgum6658_ Bende alayım ona göre 🤗 4 aylık şuan mama sandalyesi alacağım ama sürekli onda oturmayacak sanki minder de gerekli gibi geldi bana
teacher_mommy _Ozgum6658_ evet mama sandalyesi de var ama daha konforlu bir şey gerek denk geldi bana da sorayım dedim emin olamadım.