AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ah hazır iç kadar mutlu eden bir şey olamaz 😅
Yaprağım da olur benim genelde annemler sağolsunlar.🤭
Bir güzel sararız. Kalem gibi sarmaları bir güzel dizeriz. Boolca zeytinyağı koyarız. Kaynattığımız suyu , suyu tencerede görene kadar dökeriz. Üstüne tabakta koyarım sarmaların, yoksa hop hop savruluyorlar. 😬 Sonra kontrollü bir şekilde pişiririzzz. Piştikten sonra dinlendirmek önemli. Pişen sarmalar gün içinde biter zaten. 🤦🏻♀️ Şansıma kalırsa 3-5 ertesi gün bana öğün olur. 😅