adastra fark tabii ki var, mangala yakın bir tat oluyor. Tavanızı iyi ısıtıp balığı bıraktıktan sonra min 4 dk dokunmamalısınız ki kendini bıraksın, aksi durumda yapışır ve suyunu da bıraktığından aşırı duman olur. Bir de küçük tüp varsa balkonda yapın derim, evi temizlemekten kolay😅